onsdag den 30. november 2011

Selv-forkælelses julekalender

I morgen går det løs med selv-forkælelses julekalenderen.... Første "låge" skal åbnes, og jeg glæder mig som et lille barn til at sende det afsted.
Ja - glæden ved at give er mindst lige så stor som glæde ved at modtage :-)

Selv-forkælelses julekalenderen er inkluderet i købet af juleopskrifts e-bogen
Sund December...
Vil du gerne være med fra start - d. 1. december - så skynd dig at købe bogen - her på siden ved at sende mig en kommentar eller send mig en mail på info@janeryberg.dk med et "ja tak til julebog" i emnelinjen.

Tilmeldte til blog-nyt, vil få vist en "låge" fra julekalenderen i ny og næ :-)

At forkæle sig selv er vigtigt for at kunne give af sig selv til andre. Som ordsproget så sandt siger: Man kan ikke hælde fra en tom kande.

Nu er det ikke min mening, at jeg vil stresse yderligere her i december måneds i forvejen overbookede kalender og massive to-do lister... De anbefalede forkælelses tips kan bruges hele året, så misser du et par stykker eller ti...så helt PYT med det!

Ha' en rigtig skøn december!

Ingen kommentarer: